17. prosinca 2014.

Adresa Sjeverni pol

Let's play pretend :D I neću cinizam! Ne ovaj put. Danas si namećem predbožićno raspoliženje (s nadom da ga vama ne moram nametati jer ga VI već imate :)). Današnji moto neka mi bude: I do believe in fairies! I do! I do! Malo zvjezdane prašine i puno sretnih misli i spremna sam odletjeti sve do sjevernog pola! Ipak je tamo dobri stari Iorek, nisam ga dugo vidjela :D Pa krenimo! 
Zamislite se kao dijete koje vjeruje u Djeda Božičnjaka. Ovo vam je najdraže doba godine, zar ne? I vama lampice izgledaju čarobno? Svaki put kada ih pogledate, u glavi vam se zavrti ona : when you wish upon a star :) Ne? Samo meni? A dobro, vi slobodno vrtite neke prigodnije :D Nadate se snijegu? Ma kakvi nadate, svom silinom svoga malog bića vjerujete da će padati! Let! It! Snow! Jeste li već okitili bor? Ili to, kao ja, ostavljate za onu čarobnu badnju večer? Znam pouzdano da se niste ograničili samo na dvije boje. Mi djeca ne zamaramo se takvim stvarima, naša estetika ima drugačija, zabavnija pravila. Ili nema pravila? Kako god bilo, nadam se da ste obavili najvažniju stvar. Jeste li već poslali pismo Djedu Božičnjaku? Niste?! Ništa zato, zajedno ćemo, no moramo požuriti :)

Znate kako sam vam rekla kako rijetko kupujem knjige? Pa, to je istina za veliku mene; mala ja obooožava kad joj netko pokloni lijepu knjigu. Ma što god, samo da je lijepo (pretty and shiny :D). Ali nećemo biti pohlepni, zadržimo se ovaj put na knjigama :) Dragi Djede Božičnjače... ovog Božića želim...
1. Catherynne M. Valente, The Girl Who Fell Beneath Fairyland and Led the Revels There
Prvi dio ovog serijala jedna je od najboljih knjiga koje sam pročitala ove godine (čitaj: ikad :D). Trebam li onda objašnjavati ovaj izbor? Možda ipak trebam: naslovnica drugog dijela mi je naj-naj-najljepša od svih! (pogledajte samo te sjene, kako kraljevski elegantno izgledaju ;)) Pa ako već moram birati... ^^ Ne moram? Naravno da ih onda želim sve!

2. Jane Austen: The Complete Novels
Daaa, istina je da već imam Emmu I Northanger Abbey I Mansfiel Park ^^ I da mama doma ima Ponos i predrasude i Razum i osjećaje ^^ Pa dobro (-.-), onda mi nedostaju Pod tuđim utjecajem te SVA nedovršena djela i SVA juvenillia :D Veruca wants a squrrel! :D *

3. J. M. Barrie, Peter Pan and Wendy
Kapetan kuka <3 Ma ne, ne mislim na lik, mislim na film s Robinom Williamsom <3 Znam da mnogi kukaju kako nam je božićni televizijski program svake godine isti, ali meni ne bi smetalo ni kada bih ovaj film gledala svaki dan :) Jednom godišnje je najmanje što si mogu priuštiti :D A ovo izdanje The Folio Society-ja je tako lijepo da bi vjerojatno spavalo kraj mene :D I zato pretty please :)

Djede Božičnjače, vjerujem u tebe. 
* Zaista, Du? Veruca Salt, to derište? A rekla si bez cinizma i nametnula si predbožićno raspoloženje! Misliš da će se Lee Scoresby pojaviti s balonom kad bude vrijeme za povratak sa sjevernog pola? Ne-ne, i zato happy thoughts and jolly... whatever :) Move on! **

** Here's a Junot Diaz for you ;) Ako ste zbunjeni, pričekajte knjigopis za Oscara Waoa :)
U međuvremenu mi prišapnite vaše (imaginarne) popise, možda poželim dopuniti svoj :D

Nema komentara:

Objavi komentar