7. siječnja 2016.

Harry Potter: Ilustrirano izdanje


Može biti da ja nisam najveći obožavatelj Harryja Pottera, ali znam mnogo ljudi koji bi oduševljeno ponijeli tu titulu :) Jedan od njih je svakako i moj dečko :) Kad je Bloomsbury u listopadu prošle godine izdao ilustrirano izdanje Harry Potter and the Philosopher's Stone, pridružila sam se oduševljenju jer sam znala da su "muke po božićnom poklonu" ove godine izbjegnute :D

Knjiga najprije pozitivno iznenađuje veličinom od 23,6 x 27,9 cm (za usporedbu, standardni papir za printanje A4 formata iznosu 21 x 29,7 cm) i lijepim, tvrdim uvezom. Sa svojih 256 stranica i 3 cm debljine djeluje raskošno, čemu pridonosi omot izrađen od nekakvog masnog, ali mat papira po kojem obožavam prelaziti prstima :) Isto tako obožavam "maziti" naslov djela koji je reljefno utisnut na naslovnicu i na hrbat. 

Papir unutar knjige je masni, sjajni, debeli papir kakav savršeno odgovara ovakvom "luksuznom" izdanju. Ilustracije su brojne i bogate i - riječima mog dečka, jer ipak je on taj koji se razumije u problematiku - inteligentne. Rađene su u različitim tehnikama, često zauzimaju čitavu stranicu (nekada čak i dvije), a na stranicama na kojima ih nema, podloga teksta ima uzorak mrlja od tinte, što je divan detalj :)







Ilustrator ovog izdanja, ali i sljedećih 6 koji bi trebali izaći u sljedećih 6 godina, je Jim Kay, britanski ilustrator koji, osim ilustracijama, oduševljava i svojom ekscentričnošću, čemu možete posvjedočiti pročitate li ovaj intervju napravljen povodom izdanja knjige :) Ja sam svoj, odnosno Njegov primjerak naručila s Amazon.uk gdje je snižen na £15.00. Čak i uz poštarinu od nekih 8 funti, to je još uvijek super isplativo :)

Što ste lijepo vi poklonili za Božić?

2 komentara:

  1. Prekrasno! Moram to nabavit pošto sam i ja velika obožavateljica Harry Pottera :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U tom slučaju svakako moraš! Knjiga je stvarno prekrasna, za obožavatelje i kolekcionare :)

      Izbriši