3. siječnja 2016.

My Year in Books


Za početak vam želim sretnu novu godinu! Nadam se da će vam biti bolja od prethodne i želim vam zdravlja, sreće, uspjeha i pameti. Redoslijedom koji želite :) Ja s prvim ovogodišnjim postom idem analizirati prethodnu. Proučavajući astrologiju za Luminare utvrdila sam da smo mi djevice takve. Analitične. Stoga, if you can't fight it...

U 2015. sam godini pročitala 50 književnih djela. Goodreads veli da je najkraće bilo Babettina gozba sa 54 stranice, a najduži da su bili Luminari koji broje čak 784 stranice (jeste li znali da je to najduža knjiga koja je osvojila Bookera?). Prosječna ocjena koju sam dala iznosi 3.6, što me na prvi pogled čini strogom. No, ukoliko navedem da je to bilo 8 petica, 18 četvorki, 19 trojki, 5 dvojki i niti jedna jedinica, ne čini mi se tako loše :)


Okrenimo se spolu autora. Znam, mutne su to vode u današnjem svijetu i molim vas da podatke uzmete s rezervom jer, iako vjerujem kako se svaki individualac ima pravo izjasniti o svom rodu kako god želi, nije pristojno vući nekoga za rukav ili ga mailom tražiti da se izjasni samo u svrhu blogerske statistike (da ne spominjem problem pokojnih autora) :/. No, zanemarimo li na trenutak političku korektnost, dolazimo do podatka da sam pročitala 26 knjiga koje su napisale osobe ženskog spola, što čini 52 % ukupno pročitanog. Zadovoljna? Jesam :)


Za kraj ostavljam statistiku vezanu za raznolikost podrijetla autora, oko koje sam se ove godine više trudila u okviru read-diversely izazova. Moram naglasiti kako ni ovdje stvari nisu kristalno jasne jer svaki autor ima pravo izabrati svoju nacionalnost. No, u slučaju dvojbe uzimala sam po mene nepovoljniji ishod, tako da me se ne može optužiti da sam varala :)


U protekloj godini pročitala sam 18 djela europskih autora (od toga 11 "engleskih"). 13 pročitanih djela napisali su sjeveroamerički autori, tek 4 latinoamerički. Najveći napredak postigla sam s azijskom književnošću, čijih djela brojim čak 8 (od toga su 4 djela japanskih autora), dok sam se jedino na djelima afričke književnosti zaustavila na minimumu, pročitavši 3 knjige. S djelima australsko-oceanijskih autora imala sam najviše poteškoća, odustavši od čak dvije knjige. No, i to sam naposlijetku uspješno privela kraju, pročitavši 4 knjige, od kojih je jedna bila div zvan Luminari.

Pitamo li goodreads, moja godina u knjigama izgleda ovako (ovaj A Fine Balance me tako bode u oko, morala sam se suzdržavati da ga fotošopom ne maknem van :/):

Kakva je vaša statistika?

Nema komentara:

Objavi komentar