12. rujna 2015.

Rođendansko darivanje


Prije malo manje od pola godine moj je blog proslavio prvu godinu postojanja. Prije malo manje od pola mjeseca ja sam proslavila dvadesetisedmi rođendan. S obzirom da sam vam onodobno obećala darivanje, isto sam, prigodno, odlučila upriličiti upravo sada :) Knjige sam vam izabrala još u Dublinu (još uvijek ne mogu ući ni u jednu od zagrebačkih knjižara a da ne plačem za dublinškima :(), željevši vam pokloniti jedan moj ovogodišnji favorit te jedno djelo sa popisa raznolikog izazova. 

Izbor za favorita pao je na Dublince Jamesa Joycea, zbirku priča o stanovnicima irskog glavnog grada s početka prošlog stoljeća. O ovom djelu pisala sam ovdje. Za predstavnika raznolikog izazova izabrala sam nagrađivani roman Americanahn trenutno najpopularnije nigerijske književnice Chimamande Ngozi Adichie. O književnici, dobitnici nagrade Orange koja se dodjeljuje isključivo autoricama, najbolje njezinim vlastitim riječima. A kao šlag na tortu dodala sam i jedan od mojih ne-književnih favorita, poslasticu za sve čajoljupce :)

Sudjelovati u darivanju možete jednostavno. Potrebno je samo na adresu liesoflyra@gmail.com poslati mail u kojem ćete navesti dva svoja ovogodišnja favorita (od kojih barem jedan treba biti književni) te svoje ime i prezime. Darivanje je (na moju iznimnu žalost, no troškovi poštarine su me prinudili na takvu odluku) otvoreno samo za čitatelje s adresom u Hrvatskoj. Vremena za prijavu (vi, vaše bolje polovice, prijatelji, rodbina, kućni ljubimci, vaše drugo-ja ;)) imate do 22.09. u 23:59, a dobitnika ću objaviti prvog dana jeseni.
Sretno!





Dobitnica je Marija Perić!
Hvala vam svima na sudjelovanju :)

2 komentara:

  1. Do sada najdrazi: Vrijeme je opak igrac i Bio terra the lemon ginger(za one koji vole rooibos) Poanta je u dijeljenju favorita :)

    OdgovoriIzbriši