16. listopada 2015.

gotovo Read-a-thon


Sutra se održava jesensko izdanje jednog od popularnijih knjiških maratona, 24-satnog Dewey's Read-a-thon-a u kojem sudjeluju čitatelji iz cijeloga svijeta. Ja se ove godine nikako nisam usrećila s terminima održavanja ovog readathona; u travnju mi je bff imala djevojačku a ovaj vikend ja imam (slušam) cjelodnevna predavanja. No, kako ipak nisam željela propustiti ovu globalnu izjavu knjiške ljubavi, odlučila sam malo zaobići pravila ;)

Službeno read-a-thon u našoj vremenskoj zoni počinje u subotu u 14:00 sati, a završava u nedjelju u isto vrijeme. Moja, neslužbena verzija, trajat će dvije večeri od 20:00 do 00:00. S obzirom da je to samo osam sati, a kako bih si osigurala onaj osjećaj postignuća zbog pročitane knjige, za čitanje sam odabrala kratka i zanimljiva djela koja se mogu podijeliti u dvije skupine.


Prva se skupina nastavlja na raznoliki izazov i donosi djela iranske, kineske i novozelandske književnosti. Slepa sova nalazi se na raznolikom popisu, Promjena zvuči zabavno a Vrtna zabava je zbirka priča što je idealno za kratke periode čitanja. Druga je skupina inspirirana nadolazećom noći vještica i za cilj ima izazvati mi noćne more. Okretaju zavrtnja najviše se veselim, The Yellow Wallpaper je nekakva feministička verzija priče o luđakinji s tavana, a The Lottery je kratka pričica jedne od najpopularnijih američkih književnica horror žanra. 

Katherine Mansfield, The Garden Party, 255 stranica
Mo Yan, Promjena, 103 stranice
Sadegh Hedayat, Slepa sova, 117 stranica
______________________________________________________

Henry James, Okretaj zavrtnja, 121 stranica
Charlotte Perkins Gilman, The Yellow Wallpaper, 64 stranice
Shirley Jackson, The Lottery, 8 stranica


Prijaviti se na ovaj readathon još stignete, ukoliko već niste. Ili možete sudjelovati ovako kao ja, sa strane. Što god odlučili, Flavorwire ima divan popis 50 najstrašnijih kratkih priča, od kojih dobar broj možete pročitati online. Sad ili odmah?

2 komentara:

  1. Moj read-a-thon ovog oktobra je skroz propao, zaspala sam na pola treće knjige. :( Mislim da si došla na odličnu ideju i javi kako ti se čine Henry James i Charlotte Perkins Gilman, baš su me zainteresovali. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam se ni ja proslavila, iako je razlog tome što sam imala još manje vremena od onoga što sam predvidjela :( No baš sam Okretaj zavrtnja i The Yellow Wallpaper pročitala, i super mi je što sam ih tako grupirala jer su slični u temi. The Yellow Wallpaper mi je bio odličan, bašbaš, ali Okretaj zavrtnja me malo zamorio i iživcirao gotovo apsurdnim dijalozima :/

      Izbriši